onsdag den 20. februar 2013

Modeling chocolate

Har længe haft opskrift på modeling chocolate fra Wicked goodies liggende. Er vant til at bruge marcipan på mine kager, og har også prøvet med fondant (som er fint at se på, men smager fælt). Synes at jeg mangler noget der har samme fine egenskaber som fondant (indfarvning og modellering), men som smager godt. Ferietid er eksperimenttid hos os, så drengene og jeg gik i køkkenet og bagte kage og lavede modeling chocolate. Hyggeligt og velsmagende. Tror det er vigtigt at øve sig lidt, men opskriften er god og anbefalelsesværdig. Vær opmærksom på, at opskriften mailes som gratis PDF fra denne side.

1 kommentar:

  1. Hej Karina! Kom pludselig i tanke om din blog og måtte lige ind og snuse! Lidt pudsigt at jeg igår søgte efter modeling chokolade og så har du lige prøvet det :-) jeg må vist lige have hevet nogle fiduser ud af dig på et tidspunkt! Mange hilsner Karin, ergo

    SvarSlet