fredag den 18. januar 2013

Æg uden skal og andet guf

Jeg samler stadig op på al den tid jeg ikke fik blogget. I sommerferien skulle der være lidt spas med ungerne, da vi ikke havde rejseplaner og dagene herhjemme godt kunne blive lidt lange. Så vi lavede æg uden skal. Et lille tålmodighedseksperiment hvor man lægger et ukogt æg med skal i eddike og venter, og venter, og venter og... og så ser det pludselig sådan her ud -

og kan hoppe lidt. Ideen er fundet her.






Vi lavede også skumfiduser


Fedtet stads, men meget velsmagende, såfremt man er til sådan nogle. Kan ikke huske hvor vi fandt opskriften, men en tur på Google bringer ganske mange forslag i spil.
Og da jeg nu lige sad og kiggede på billederne så jeg disse billeder, som jeg tog fra vores altan aftenen før ovenstående - imponerende



Ingen kommentarer:

Send en kommentar