lørdag den 11. februar 2012

Jeg har fået en blogaward :-)

Frk. Fogh har beæret mig med en blogaward og det må da siges at være et spark til at få fedtet med nogle billeder. Morgenen er derfor gået med at tage billeder - mange billeder og de bliver så serveret NU:-)

Først lidt fra mine hækleprojekter...

Jeg begyndte at hækle for ca. 2 år siden, stærkt foranlediget af et garnfund i min lokale og velassorterede garnbutik Sannes broderi og strik samt et mønster som så overskueligt ud fra Onion.  Hvad garnet hed, kan jeg ikke huske, men resultatet var det skønneste tørklæde i kærlighedsløkker. 



Så fandt jeg noget sjovt effektgarn i Netto, og så fik den lige en ekstra omgang i råhvid


Og så var jeg tændt. Nettet er blevet gennemtrawlet efter sjove ideer og det største problem er nu mangel på tid. Undervejs er det blevet til:


Hæklet hat fra Ottobre til Frida

Minitørklæde til Frida af resterne fra min debut
Isdessert fra Cake sachets by Norma Lynn Hood -
Pas på lækkersulten og vær varsom med at vise småpiger overfloden
af kager og desserter, så får du travlt

Mere guf fra Norma Lynn Hood

Detalje fra toppen af kagen

Mini muffins fra Karen klarbæk


Hæklet pude i 8 dobbelt!!!! billigt nissegarn. Kunne ikke få Zpaghetti i den rigtige røde farve

Reparation af yndlingshue, der pludselig have fået mærkelige pletter
Nys overstået er løven Leo fra Lion Brand Yarn som ældstedrengen havde bestilt, fordi løver er hans yndlingsdyr og fordi hans stjernetegn er løven



Og i støbeskeen er så denne pude som jeg simpelthen ikke kan finde kilden til, men som jeg har set flere steder i blogland. Input om kilde modtages gerne, så jeg kan rette op på sjuskeriet. Da jeg ikke tror på at den bliver vasket senere, har jeg blandet alle mulige slags garn, og det fungerer meget godt.


Derudover er mange småting givet som gaver, og der gemmer sig sikkert også lidt i skuffer rundt omkring...

Ha' en dejlig weekend - Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar