lørdag den 11. februar 2012

Diverse syprojekter

Blandet guf fra syværkstedet
Mit hækleetui lavet i tekstilvoksdug udvendigt og bomuld indvendigt.
Kæmpemuffinpude til Fridas værelse, lilla fløjl og hvid nervøs velour
(så fandt jeg endelig noget at bruge det til)

Patchworktæppe lavet til Frida kort efter hun blev født. Tror jeg havde alvorligt
 underskud af  lyserød, rød, dukke, feminint halløj efter at have levet med to drenge i flere år:-)

Hynde til Fridas lille slagbænk på værelset

Der skulle laves frugtpose til børnehaven, og så fandt jeg dette stof  i bunkerne og broderede lidt i stregerne, ligesom der blev broderet navn. En gang havde den også virkelig fine pailletter, men de manglede til morgen da jeg ville fotografere.

Detalje fra frugtpose

Ingen kommentarer:

Send en kommentar