lørdag den 11. februar 2012

Diverse småting


Ny lille opstilling i reolen

Lampe fra Ikea stencileret med sølvmaling (uden lys)

Og med lys

Lampeskærm fra Fridas værelse. Lavet på billig lampeskærm fra Ikea.
Blomster rundt i kanten og diverse himmellegemer højere oppe

Beklager dagens spamming, vil se om jeg ikke kan jævne strømmen lidt mere ud, så der ikke kommer så store klumper på ledningen. Ha en skøn weekend. Nu vil jeg gøre mig klar til børnefødselsdag både i dag og i morgen. Planen er at billeder af gave følger, men man skulle jo nødig afsløre for meget.

3 kommentarer:

  1. Har du selv lavet birkestammerne? De er super flotte.

    SvarSlet
  2. Ja, - eller det vil sige at jeg har lavet dem med en skabelon. Tror jeg i sin tid købte den i Panduro. Syntes lampen var lidt kedelig og er helt vild glad for resultatet.

    SvarSlet
  3. Og tak for kommentar i øvrigt. Altid dejligt med feedback:-)

    SvarSlet